A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей № 4
Жашківської міської ради Черкаської області

Протидія булінгу

План заходів в реалізації Закону України щодо протидії булінгу

Файли

5 корисних правил протидii кiбербулiнгу43 КБ

Буклет про булiнг941.73 КБ

Булiнг чи не булiнг171.16 КБ

Якщо ваша дитина агресор96.47 КБ

Різниця між конфліктом та булінгом139.57 КБ

Що таке булінг?115.83 КБ

Рiзниця мiж булiнгом та iншими проявами200.25 КБ

Наказ №1646 від 28.12.2019, Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування)13.9 МБ

Зразок заяви про випадки булінгу12.29 КБ

Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)473.16 КБ

Хто і як відповідає за булінг1.02 МБ

Внутрішній механізм взаємодії учасників освітнього процесу з попередження та виявлення ознак булінгу (цькування)1001.24 КБ

План спільних заходів з профілактики булінгу з сектором ювенальною поліцією368.5 КБ

Алгоритм дій у разі виявлення ознак чи фактів, що можуть вказувати на вчинення домашнього насильства щодо дитини590.47 КБ

Скажи булінгу Ні (штрафи)436.39 КБ

Про булінг960.43 КБ

Телефони для звернень179.58 КБ

Інструкція для батьків. Пам'ятка Стоп булінг. Як захистити дитину від цькування563.22 КБ

Антибулінгова політика Запорізької гімназії №714.49 МБ

План заходів , спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)на 2022/2023490.88 КБ

План роботи з правового виховання, профілактики правопорушень та девіантної поведінки на 2022-2023 н.р.818.76 КБ

Соціальні навички, якими треба оволодіти дитині

Дитина – частина соціуму. Навіть якщо дитина часто мовчазна, відрізняється дуже спокійним характером, вона все одно щоденно контактує з однолітками, є частиною колективу, комунікує з дорослими людьми. Які соціальні навички потрібно прививати дитині, аби вона не лише комфортно, але й безпечно почувалася в соціумі? 

1. Вміти самостійно залагоджувати конфлікти з однолітками.
2. Вміти радіти за успіхи інших.
3. Вміти співчувати.
4. Спокійно приймати критику на свою адресу.
5. Знати, що таке особистий простір іншої людини.
6. Навчитися просити вибачення.
7. Правильно реагувати на відповідь «НІ».
8. Не перебивати співрозмовника.
9. Не нахвалювати себе в присутності однолітків.
10. Не зловтішатися з чужих невдач.
11. Навчитися дружити.
12. Звертатися до інших по імені, з повагою, намагатися не вживати прізвизька.
13. Вміти не робити висновки про людину лише по її зовнішньому вигляду.
14. Розуміти, що всі люди – різні (знати про різницю національностей, віросповідання, мов тощо).
15. Вміти поступатися, йти на компроміси.
16. Не ігнорувати бажання інших.
17. Не вважати захоплення інших дурницями.
18. Уміти слухати та бути уважним до розповіді співрозмовника.

19. Проявляти терпіння, вміти чекати (терпляче стояти в черзі, сидіти спокійно до дзвоника на перерву тощо).
20. Завжди доводити свою думку до кінця, вміти завершувати розповідь.
21. Спілкуватися в колективі.
22. Не боятися висловлювати ідеї, власне бачення.

 

Нормативно-правова база:

1.Закони

1.1.Закон України  від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

2.Закон України від 01.01.2021 № 2145-VIII «Про освіту»  (статті 1, 25, 26, 30, 53, 54, 55, 64, 65, 66, 71, 73, 76)

3.Закон України  від 16.01.2020 № 463-IX  “Про загальну середню освіту”

2.Постанови

2.1Постанова КМ України в «Про затвердження порядку взаємодії суб`єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі» від 22.08.2018. №658

3.Укази

3.1.Указ Президента України від 21 вересня 2020 року №398/2020 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства»

3.1 а Наказ ТВО ВР від 16.12.2020 №238р «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства»

4. Листи

4.1.Лист Міністерства освіти і науки України від 28.10.2014 № 1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»

4.2. Лист МОН України від29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»

4.3. Лист МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»

4.4 Лист МОН України від 29.01.2019 року № 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII»

4.4 а. Лист ТВО ВР від 06.02.2019 № 07.01-19/231 «Про рекомендації для закладів освіти щодо протидії булінгу».

4.5.Лист МОН України від 20.03.2020 № 6/480-20 "Про план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню в закладах освіти)"

5.Лист МОНУ від 13.04.2020 № 1/9-207 Роз'яснення щодо застосування наказу МОНУ ввід 28.12.2019 №1646

6.Лист МОН України від 14. 08. 2020 року №1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження протидії булінгу (цькуванню)”.

 

Протидія та попередження булінгу (цькування)

  1. Відеоролики:

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень